مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-24سياسي

انقلاب در فضای مجازی باید توسط بسیجیان رقم بخورد


امروز نیازمند یک انقلاب سوم در فضای مجازی هستیم که باید این مهم توسط بسیجیان رقم بخورد.

- ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده سپاه روح الله گفت: امروز نیازمند یک انقلاب سوم در فضای مجازی هستیم که باید این مهم توسط بسیجیان رقم بخورد.

براساس اعلام ستاد کنگره شهدای استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده در آیین اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مرکزی که به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح الله برگزار شد گفت: بسیجیان در گام دوم انقلاب یک حرکت پیش رونده در فضای مجازی برای تحقق مولفه های گام دوم انقلاب انجام داده اند و امیدواریم نتایج این حرکت به زودی تحقق پیدا کند.

وی افزود: با توجه به اینکه بسیج همیشه در طول انقلاب اسلامی نقش آفرین بوده و در صحنه های مختلف از ارزش ها دفاع کرده امروز باید در فضای مجازی که دشمن در آن متمرکز شده نقش موثر داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز دشمن سه راهبرد کوتاه، میان و بلند مدت، در برابر کاربران فضای مجازی در پیش گرفته که به صورت شبانه روزی در حال کار و ایجاد عملیات روانی در فضای مجازی است و برای تک تک لحظات ما برنامه دارد، لذا می طلبد که بیشتر در این حوزه فعالیت کنیم.

وی اظهار داشت: آنچه که امروز در فضای مجازی برای ما باید اهمیت داشته باشد تولید آثار فاخر با توجه به فرهنگ ناب ایرانی اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب در فضای مجازی باید توسط بسیجیان رقم بخورد

انقلاب در فضای مجازی باید توسط بسیجیان رقم بخورد