مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:152020-01-24سياسي

مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است


مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کشور ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را برای مردم در طول سالیان گذشته تبیین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلابی اسلامی با توجه به اینکه مردم در برابر فشارهای استکبار استقامت کرده و امتحان خود را پس داده اند راضی است.

وی افزود: مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی و کشور ایران است که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را برای مردم در طول سالیان گذشته تبیین کرده است.

امام جمعه موقت اردستان گفت: در زمان انتخابات باند بازی ها شروع می شود که ریشه در تعصبات جاهلیت دارد و اینگونه تعصبات موجب می شود که مردم از واقعیت های جامعه دور شوند.

وی ابراز داشت: قیام امام حسین (ع) در این راستا بود که ریشه جهالت و تعصبات دینی و قومی را در جامعه از بین ببرد و مردم با موازین شرعی و اسلامی کارها را پیگیری کنند.

تعصبات حزبی و جناحی باید از بین برود موسوی بیان داشت: تعصبات حزبی و جناحی باید از بین برود، چرا که موجب از بین بردن حق مردم می شود و وجود اینگونه تعصبات بلایی می شود برای جامعه و عدم پیشرفت جامعه را در بر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

مقاومت رمز پیروزی انقلاب اسلامی است