مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:102020-01-24سياسي

راهپیمایی 22 بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد/ هشدار به آمریکا


امام جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران تا پایان سال دو آزمون بزرگ در پیش دارد، گفت: راهپیمایی 22 بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام با وجود عمر کم خود اما برکات بسیاری داشته و خطبه فدکیه ایشان در عالم نور افشانی می کند.

وی از حضور ملت ایران و سایر ملت ها در تشییع سپهبد شهید سلیمانی تشکر کرد و آن را نشانه عظمت ملت ایران برشمرد.

مدیر حوزه های علمیه کشور افزود: به خانواده های جانباختگان سانحه هواپیمایی تسلیت می گوییم و آنان امتحان خوبی دادند و به رغم فتنه گری ها برای سو استفاده از این حادثه علیه کشور، اما آنان از این آزمون پیروز بیرون آمدند.

وی با اشاره به پاسخ موشکی ایران و حمله به پایگاه نظامی آمریکا، ابراز داشت: ملت ایران تا پایان سال دو آزمون دیگر نیز در پیش دارد که راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله آنان است و راهپیمایی 22 بهمن امسال باید نماد وحدت ملت ایران باشد.

هیچ بهانه ای برای کناره گیری از حضور در پای صندوق رأی پذیرفتنی نیست آیت الله اعرافی ادامه داد: در روز دوم اسفندماه ملت ایران یکپارچه باید در انتخابات شرکت کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 22 بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد/ هشدار به آمریکا

راهپیمایی 22 بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد/ هشدار به آمریکا