مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-24سياسي

امام جمعه ابرکوه : بهمن ماه عزّت و خاطره شیرینی های تاریخ است


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه اظهارکرد: بهمن ، ماه اضمحلال قدرت شیطانی شاه و فروپاشی حکومت 2500 ساله ستم شاهی است که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 در ایران شد.

وی افزود: در دوران قبل از انقلاب ، 2 قدرت استعمارگر شرق و غرب که جهان را بین خود تقسیم کرده بودند و ملّت ها را می چاپیدند و منابع و منافع آنان را به یغما می بردند، وجود داشت .

حسینی ادامه داد: ملّت مسلمان ایران که پرورش یافته مکتب عزتمند علوی و فرزند عاشورای سرخ حسینی است با انقلاب اسلامی خود به رهبری امام خمینی (ره)، نظامی نوین را به عنوان راه سوّم و با رد قدرت های شیطانی شرق و غرب با شعار نه شرقی ، نه غربی ، جمهوری اسلامی فراروی مردم قرار داد .

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: مردم خسته از حکومت طاغوت و آزرده از کمونیسم و سوسیالیسم و رنجیده از لیبرالیسم و کاپیتالیسم با شور و شوقی وصف ناپذیر ، قدرتی نوظهور و مولود انقلاب به نام جمهوری اسلامی به عرصه حاکمیت رساندند.

وی افزود: در قالب مردم سالاری دینی بر سر آرمان ها و ارزش های انقلابی خود ایستادند و دسیسه های روزانه دشمن را طی یک چهله از انقلاب خنثی کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه : بهمن ماه عزّت و خاطره شیرینی های تاریخ است

امام جمعه ابرکوه : بهمن ماه عزّت و خاطره شیرینی های تاریخ است