مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 11:082020-01-24سياسي

حماسه دوم بهمن متعلق به همه مردم ارومیه و غیرقابل مصادره است


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: بهره برداری از این حماسه ملی و متعلق به همه مردم در جهت رسیدن به اهداف جناحی و سیاسی غیرقابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه آحاد مردم ایران در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم 41 ساله آن تلاش و جانفشانی کرده اند، اضافه کرد: تعلق خاطر همه مردم ایران به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان قوی است که گوشه ای از آن را در نمازجمعه هفته گذشته تهران شاهد بودیم.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در نمازجمعه هفته گذشته تهران به امامت مقام معظم رهبری، نشان از عمق تعلق معنوی مردم به معظم له و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین با اشاره به لزوم انتقال نسل به نسل جانفشانی و ایثار مردم ارومیه در ایام انقلاب اسلامی ادامه داد: حماسه مردم ایران در برهه های مختلف برای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باید طی سال های طولانی در یادها باقی مانده و نسل به نسل منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضور گسترده مردم در آیین های ویژه سالروز شهادت این بانوی بزرگوار بر همه ما لازم است و باید این آیین ها با شکوه تمام برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه دوم بهمن متعلق به همه مردم ارومیه و غیرقابل مصادره است

حماسه دوم بهمن متعلق به همه مردم ارومیه و غیرقابل مصادره است