مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-24اجتماعي

پیش بینی کاهش دمای هوا ی ایلام به 8 درجه زیر صفر


با ورود سیستم بارشی با هسته سرد به آسمان استان، دمای هوا در مناطق مختلف طی روز های آینده به پنج تا هشت درجه زیر صفر کاهش می یابد.

- مرکز ایلام؛ کارشناسان هواشناسی استان اعلام کردند: این جبهه سرد بارشی از امشب تا پیش از ظهر فردا در نقاط مختلف استان بارش باران و برف را به دنبال خواهد داشت.

طبق بررسی نقشه های ماهواره ای این سامانه بارشی در نواحی سردسیر بارش به صورت برف، ودر مناطق معتدل برف و باران و در نقاط گرمسیری باران به دنبال خواهد داشت.

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان: میران قدرت بارش های این سامانه با توجه به تغییر الگوی بارشی نسبت به نقشه های قبلی تضعیف شده است و انتظار بارش سنگین برف که در پیش بینی های قبلی ذکر شده بود دیگر مورد انتظار نیست، اما افت دمای هوا از پنج تا هشت درجه زیر صفر را به دنبال دارد.

بعد از خروج سیستم با توجه به کاهش دمای هوا یخبندان شدید صبحگاهی و سرمای محسوس در نقاط سردسیر استان تا اواسط هفته آینده مورد انتظار است.

لغزندگی معابر عمومی درون شهری و جاده های برون شهری، سیلابی شدن مسیل ها به ویژه در مناطق جنوبی و مه آلودگی جاده های کوهستانی و گردنه ها از دیگر پیامد های این سیستم است.

مدیریت در مصرف حامل های انرژی، اجتناب از سفر های غیر ضروری، احتیاط در رانندگی، پرهیز از صعود به ارتفاعات یا چرای دام در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کاهش دمای هوا ی ایلام به 8 درجه زیر صفر

پیش بینی کاهش دمای هوا ی ایلام به 8 درجه زیر صفر