مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-24سياسي

خود را برای پاسداشت از ارزش ها و حمایت از ارزشی ها تقویت کنید


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: جریان ارزشی و انقلابی ماخود را برای پاسداشت از ارزش ها و حمایت از ارزشی ها تقویت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان وبلوچستان ظهر امروز با حضور مسئولان و شخصیت های مختلف استانی و جمع کثیری از فعالان فضای مجازی در محل حسینیه عاشقان ثارالله (ع) زاهدان برگزار شد.

در جریان این مراسم، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگرچه این آیین اختتامیه و پایان رویداد است، اما جهاد پایان و اختتامیه ای ندارد و تا زمانی که جبهه ظلم و سیاهی وجود دارد، جهاد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کار احساسی، لحظه ای و هیجانی مفید و خوب است، اما نتیجه و بازخورد آن در گرو ادامه دار شدن آن در برهه های مختلف است.

وی اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با هر سلاحی که می تواند به اندیشه و فرهنگ ما ضربه بزند و در برابر ارزش ها و انسان های ارزشی ما به مقابله بایستد.

جریان ارزشی و انقلابی ما باید خود را برای پاسداشت ارزش ها و حمایت از ارزشی ها تقویت کند.

حجت الاسلام اکبرپور اظهار کرد: در جریان سیل جنوب استان، مشاهده کردید که همه اقشار به میدان آمدند، سینه سپر کردند و حماسه ای مان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خود را برای پاسداشت از ارزش ها و حمایت از ارزشی ها تقویت کنید

خود را برای پاسداشت از ارزش ها و حمایت از ارزشی ها تقویت کنید