مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-24سياسي

آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار بگیرد


مدیرکل دفتر کاهش خطر وبلایا وزارت بهداشت گفت: تامین نیازهای بهداشتی مناطق سیل زده در اولویت کارهای نظارتی نیروهای بهداشتی است ودر این مناطق آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار قراردهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مطلق به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به مناطق سیل زده شهرستان جاسک، بیان داشت: اقدامات خوب و مؤثری در حوزه تأمین سلامت در این شهرستان جهت سیل زدگان انجام شده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بعد از وقوع سیل مشکلات جدیدی پیش روی ما خودنمایی می کند بنابراین نیاز است که قبل از وقوع معضل راه کارهای احتمالی برنامه ریزی کنیم تا در مواقع لزوم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی اظهارداشت: با کنترل توزیع آب، غذا و البسه باید هر کمپ یا چادر یک شهردار یا مسئول داشته باشد چون هرگونه ناهماهنگی و مشکلی ممکن است ارائه خدمت را دچار آسیب و یا وقفه کند.

هدف اصلی ما برگشتن سیل زدگان به روال عادی زندگی اولیه خود می باشد.

زمانی ما موفق هستیم که با مشارکت مردم (سپاه – بسیج و گروه های جهادی) کار صورت گیرد.

مطلق نسبت به مخاطرات و بیماری هایی که سیل زدگان را تهدید می کند گفت: خطر حیوان گزیدگی و مار گزیدگی سیل زدگان را تهدید می کند که باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود و در خصوص بیماری های پوستی در سی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار بگیرد

آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار مردم مناطق سیل زده قرار بگیرد