مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:252020-01-24سياسي

مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند


مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی روز جمعه رباط کریم که با حضور آحاد مردم خداجو در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ما در ماه گذشته 2 یوم الله داشتیم؛ نخست یوم الله تشییع پیکر مقدس سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دومین یوم الله نیز آن انتقام سخت از امریکا بود و روز جمعه هفته گذشته نیز یک یوم الله با حضور میلیونی مردم صورت گرفت، مردم در این روز ثابت کردند که پشت انقلاب اسلامی ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند گفت: مسئولین باید در سختی ها و مشکلات از مردم حمایت کنند و پشت مردم را خالی نکنند، متأسفانه بعضی از مسئولین قدر مردم را نمی دانند و قطعاً عذاب جهنم را دوش خواهند کشید.

ترابی ابراز کرد: متأسفانه سران 3 کشور المان، فرانسه و انگلیس اقدامات ایران مبنی بر برداشتن گام پنجم کاهش تعهدات ایران را محکوم کردند، باید بدانیم همین کشورها به ویژه انگلیس به کشور ما بسیار بدهکار هستند اما امروز گزافه گویی می کنند.

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: باید بدانیم اروپا و امریکا نقش پلیس بد و خوب را اجرا می کنند و نباید کوتاه بیاییم هر چقدر کوتاه بیایم دشمن بیشتر پیشروی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند

مسئولین قدر مردم و ایستادن آنان پای نظام و انقلاب را بدانند