مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-24ورزشي

همایش دوچرخه سواری به یاد دکتر بسکی، پدر طبیعت ایران در گنبدکاووس


در این همایش بزرگ فرهنگی - ورزشی که روز جمعه از جوار گلزار شهدای گمنام شهر گنبدکاووس واقع در بلوار شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز شد، دوچرخه سواران که حدود 200 نفر و از گروه های مختلف سنی بودند، مسیر این بلوارتا میدان بسیج و بالعکس تا میدان امام علی(ع) و از آنجا نیز تا محل آغاز همایش را رکاب زدند.

مدیرعامل موسسه سبزگامان بسکی که با همکاری هیات دوچرخه سواری گنبدکاووس و باشگاه دوچرخه سواری محمد این همایش را برگزار کردند، به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش فرهنگی - ورزشی باهدف ایجاد شور و نشاط و تندرستی در بین شهروندان و نیز ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه در راستای حفظ محیط زیست برگزار شد.

بهناز بسکی افزود: موسسه سبزگامگان بسکی فعالیت های فرهنگی زیادی باهدف حفظ و صیانت از محیط زیست با مشارکت علاقه مندان به طبیعت انجام می دهد که برگزاری همایش دوچرخه سواری امروز، یکی از این برنامه ها است.

وی، اجرای طرح دوچرخه سواران حامی زمین در پارک ملی گلستان و برگزاری دوچرخه سواری یک روز در هفته با عنوان سه شنبه های بدون خودرو را از دیگر برنامه های فرهنگی - ورزشی موسسه سبزگامان بسکی ذکر کرد و اظهار داشت: درحاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از 11 عکس برتر مسابقه عکاسی باموضوع زیبایی های جنگل های هیرکانی که اخیرا ثبت جهانی شدند، برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش دوچرخه سواری به یاد دکتر بسکی، پدر طبیعت ایران در گنبدکاووس

همایش دوچرخه سواری به یاد دکتر بسکی، پدر طبیعت ایران در گنبدکاووس