مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-24سياسي

مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد


معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد، گفت: وابسته نبودن نمایندگان به کانون های ثروت و قدرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محسن نیازمند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت و در مصلای این شهر با تأکید بر اینکه مجلس مطلوب، تجلی گاه عزت اسلامی و ملی، تعیین کننده منافع عمومی و حافظ امنیت ملی است، اظهار کرد: مجلس مجموعه ای است که در رأس امور قرار دارد، بنابراین  با انتخاب درست مردم،  بسیاری از توطئه های دشمن نقش بر آب می شود.

وی تلاش دشمن برای اعمال فشار بر جبهه مقاومت و ایران اسلامی را از برنامه ها و تهدیدهای دشمن  دانست و تصریح کرد: دشمن دست از شرارت برنداشته و می بینیم که با گستاخی تمام، وزیر امور خارجه آمریکا سردار قاآنی جانشین سردار سلیمانی عزیز را تهدید به ترور کرده که نشان از شیوه های مختلف  شرارت دشمنان دارد.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با اشاره به شیوه دیگر دشمن مبنی بر ساماندهی براندازی از درون در ایران اسلامی افزود: در شرایطی که مردم از بسیاری از فسادها گله مند هستند،  اقدامات  قوه قضاییه بسیار مهم و امیدبخش بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی با اشاره به فرایند انتخابات و عدم صلاحیت برخی نمایندگان فعلی مجلس به دلیل مشکلات اقتصادی گفت: بیش از 90 درصد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد

مجلس باید پایگاه مستحکم دفاع از انقلاب باشد