مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-24سياسي

توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه


جعفر رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگر تخلفی در شهرداری بندرگز اثبات شود پاسخگو خواهم بود و باید توجه داشت نهادی همچون شهرداری که با همه شهروندان ارتباط داشته و گردش مالی، اداری و اجرایی زیادی دارد؛ ممکن است برخی ایرادهای شکلی در کارش باشد اما فساد سازمان یافته را تایید نمی کنم.

وی در خصوص دستگیری 5 نفر از کارمندان شهرداری بندر گز طی چند روز اخیر توسط اطلاعات سپاه استان گلستان به اتهام فساد مالی اظهار داشت: از جزییات اتهام انتسابی به آنها اطلاع ندارم اما سه نفر از این افراد آزاد شده اند.

وی با استقبال از فعالیت های فساد زدایی اظهار داشت: اقدام اطلاعات سپاه در رصد و پایش پرونده های شهرداری بندر گز ستودنی است اما آنچه منجر به این کنکاش و تحقیقات شد، گزارشات بی اساس تعدادی از اعضای شورای شهر و کارمندان ناراضی است که قصد دارند دیگران را از چرخه خدمت خارج کنند.

شهردار بندر گز با بیان اینکه این عده از اعضای شورای شهر هم باید پاسخگوی عملکرد خود باشند، گفت: هنگامی که مجموعه شهرداری در برابر زیاده خواهی و انتظارات فرا قانونی عده ای از همکاران و برخی اعضای شورای شهر مقاومت کرد؛ گزارشهای دروغ و پاپوش ها آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه

توضیحات شهردار بندر گز در خصوص فساد مالی زیرمجموعه