مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-24سياسي

خطیب نماز جمعه تهران: شعار «نه غزه نه لبنان» علیه اقتدار ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه نخست خود اظهار داشت: شعار نه غزه نه لبنان یعنی ما با اقتدار ایران اسلامی سر نزاع داریم و هدفمان حذف اقتدار ایران است.

- وی افزود: عراق منهای ایران یعنی کاهش قدرت عراق، و لبنان منهای عراق نیز یعنی کاهش اقتدار ملت قهرمان لبنان.

ابوترابی فرد در ادامه با بیان اینکه میعادگاه نمازجمعه نماد وحدت، شور، شعور، صبر، ایستادگی، عزت و اقتدار ملت ایران شد، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور به یاد ماندنی در این میعادگاه پیوند استوار و مستحکم خویش را با رهبر معظم انقلاب آرمان های بلند امام (ره) و شهدا را فریاد زد.

**ملت ایران با دل هایی لبریز از شوق 2 یوم الله بزرگ و اقتدارآفرین را خلق کرد وی افزود: ملت ایران با دل هایی لبریز از شوق و نشاط دو یوم الله بزرگ و اقتدارآفرین را خلق کرد و با دیدگانی اشک بار در سوگ شهدا و جانباختگان سانحه جانکاه هوایی و برادران و خواهرانی که در مراسم تشییع غرورآفرین سردار سلیمانی در کرمان به ملاء اعلاء پرواز کردند نشست.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در این جمعه فراموش نشدنی ملت بزرگ ایران و ملت های قهرمان و مقاوم دنیای اسلامی با دو خصیصه صبار و شکور یاد کردند و اشاره به این حضرت بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب نماز جمعه تهران: شعار «نه غزه نه لبنان» علیه اقتدار ایران است

خطیب نماز جمعه تهران: شعار «نه غزه نه لبنان» علیه اقتدار ایران است