مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:452020-01-24اجتماعي

جاده های آذربایجان شرقی برفی و باز است


تبریز _ سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی قوی درسطح استان و تداوم این سامانه در روزهای آتی، از رانندگان خواست با همراه داشتن تجهیزات فنی و ایمنی سفر کنند.

- رضا کریمی نژاد، امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه تمامی جاده های استان آذربایجان شرقی برفی و باز است، اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی قوی در سطح استان و تداوم این سامانه در روزهای آتی، از رانندگان تقاضا داریم با همراه داشتن تجهیزات کامل فنی و رعایت نکات ایمنی سفر کنند.

وی با اشاره به برفی بودن بیشتر محورهای استان افزود: بسیاری از سفرهای شهری در فصل زمستان غیرضروری است، بر این اساس، شهروندان به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت سفر ضروری، با احتیاط کامل رانندگی کنند.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی به همراه داشتن زنجیر چرخ را ضروری دانست و تاکید کرد: استفاده از زنجیر چرخ در زمان تردد در معابر برفی موجب افزایش ضریب اصطکاک چرخ ها با سطح راه شده و در نتیجه امکان سرخوردن وسیله نقلیه را به حداقل می رساند، رانندگانی که زنجیر چرخ به همراه نداشته باشند اجازه سفر به آنها در جاده ها داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های آذربایجان شرقی برفی و باز است

جاده های آذربایجان شرقی برفی و باز است