مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-24سياسي

اخراج اشغالگران و صیانت از مردم کشور های منطقه دو راهبرد اصلی شهید سلیمانی


سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران، اخراج اشغالگران آمریکایی از کشور های محور مقاومت و صیانت بخشی به مردم این کشور ها را، دو راهبرد اساسی سردار شهید سلیمانی برشمرد.

- ؛ سعدالله زارعی کارشناس مسایل سیاسی، با بیان این که رهبر انقلاب در مواجه با شهادت شهید سلیمانی از آن به عنوان مکتب سلیمانی یاد کردند گفت: در واقع توجه به مکتب شهید سلیمانی در بکار بستن راه و روش او، می تواند راهگشای ملت ها و امت اسلامی در برخورد با دشمنان و برقراری حکومت طیبه الهی باشد.

وی با اشاره به مجاهدت های خالصانه شهید سلیمانی در راه خدا افزود: آمریکایی ها در مواجه با انقلاب و ملت های مسلمان و جبهه مقاومت از سال 1994 میلادی، به این جمع بندی رسیدند که برای نجات خودشان از مشکلات منطقه، باید مقاومت ملت ها به ویژه جمهوری اسلامی ایران را بشکنند که در این خصوص برنامه ریزی کردند.

زارعی اضافه کرد: در این طرح که یک گروه 400 نفره در آمریکا آن را طراحی کردند یک راهبرد کامل و جامع برای غلبه بر منطقه با مدیریت پل ولفوویتز طراحی شد که با آمدن جرج بوش در سال 2000 میلادی، این کار اجرایی شد.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان این که در رویکرد خاورمیانه جدید به قول آنها، کشور های محور مقاومت باید از بین می رفتند و آمریکا با هم پیمانانش در منطقه مسلط می شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخراج اشغالگران و صیانت از مردم کشور های منطقه دو راهبرد اصلی شهید سلیمانی

اخراج اشغالگران و صیانت از مردم کشور های منطقه دو راهبرد اصلی شهید سلیمانی