مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-24حوادث

کارگر دفن وادی رحمت تبریز به علت دیر رسیدن اورژانس درگذشت


کارگر دفن سازمان وادی رحمت تبریز به علت ایست قلبی و به علت دیر رسیدن اورژانس، جان خود را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تصویر غم انگیز پیکر یک کارگر زحمتکش دفن سازمان وادی رحمت تبریز در حالی که بیل به عنوان وسیله کار او در کنار جسدش روی زمین افتاده، این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود.

خبر این بود که کارگر دفن سازمان وادی رحمت شهرداری تبریز، حین انجام وظیفه به دلیل ایست قلبی و به دنبال تأخیر در امداد و کمک بیمارستانی جان خود را از دست داد.

روابط عمومی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: همکار زحمتکش یاد شده در حین انجام وظیفه دچار حمله قلبی شد و با وجود تماس های مکرر با اورژانس، تا رسیدن اکیپ امداد، متأسفانه نامبرده فوت کرد.

بر اساس اعلام اورژانس، اکیپ مستقر در شهرک اندیشه (که در چند متری وادی رحمت قرار دارد)، در حال مأموریت بوده و مرکز مستقر در منطقه امامیه اعزام شده بود؛ دلیل تأخیر حضور امداد، بعد مسافت و ترافیک مسیر اعلام شده است! این در حالی است که مسیر امامیه به وادی رحمت، بزرگراه می باشد و معمولاً نباید ترافیک سنگینی بر آن حاکم باشد.

سازمان آرامستان های شهرداری تبریز پیش از این، برای واگذاری زمین مناسب جهت احداث پایگاه اورژانس در محدوده وادی رحمت اعلام آمادگی کرده اما ظاهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگر دفن وادی رحمت تبریز به علت دیر رسیدن اورژانس درگذشت

کارگر دفن وادی رحمت تبریز به علت دیر رسیدن اورژانس درگذشت