مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 09:002020-01-24اجتماعي

وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها/کدام محورها مسدود هستند


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در خصوص وضعیت جوی جاده های و محورهای مواصلاتی کشور در روز جمعه، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نادر رحمانی، گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محور میروان-سقز در استان کردستان را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بارش باران نیز در محور لنگرود-چابکسر گزارش شده است، ادامه داد: از رانندگان می خواهیم هنگام سفر به استان های شمالی و شمال غربی کشور بویژه محورهای پیرانشهر-سردشت، خوی-چالدران، بوکان-میاندوآب در استان آذربایجان غربی و محور بانه-سقز در استان کردستان، ضمن رعایت نکات ایمنی و رعایت سرعت مطمئنه، حتما با زنجیرچرخ تردد کنند.

به گفته رحمانی، به دنبال بارش باران فراوان و طغیان رودخانه در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان برخی محورهای مواصلاتی مسدود شده اند.

محورهای شهداد-نهبندان، جیرفت-ساردوییه در کرمان و خراسان جنوبی، محورهای جاسک-چابهار و جاسک-میناب در هرمزگان و محورهای رودبار-ایرانشهر و ایرانشهر-دهکلوت، اصلی ترین محورهایی هستند که در حال حاضر به علت طغیان رودخانه مسدود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها/کدام محورها مسدود هستند

وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها/کدام محورها مسدود هستند