مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-24سياسي

کارگاه آموزشی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی در یاسوج برگزار شد


کارگاه آموزشی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی از سوی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در یاسوج برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این خبر گفت: این کارگاه در روز چهار شنبه دوم بهمن ماه در دو تایم صبح و عصر با حضور جمعی از نویسندگان و پژوهشگران عرصه ادبیات پایداری در محل حوزه هنری برگزار شد.

شهربانو پاک نژاد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی نویسندگان با نحوه مصاحبه، پیاده سازی و تدوین خاطرات و همچنین تبادل، هم فکری و هم افزایی آنان عنوان کرد و گفت: در این کارگاه یک روزه 20 نفر از نویسندگان، پژوهشگران و خاطره نگاران حوزه دفاع مقدس حضور یافتند و مباحثی پیرامون ثبت و ضبط خاطرات دفاع مقدس و فن مصاحبه و تاریخ شفاهی ادبیات پایداری را فرا گرفتند.

پاک نژاد گفت: استاد این کارگاه استاد محمد قاسمی پور از اساتید مطرح کشوری بودند که در زمینه های مختلف تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی به تدریس پرداختند.

وی افزود: از آنجایی که ادبیات، گونه ها و قالب های بسیاری هم چون داستان کوتاه، سفرنامه، حدیث نفس، تک گویی نمایشی و… دارد در این کارگاه به این موضوع پرداخته شد که باید از کدام یک این گونه ها استفاده کرد و روش نوشتارمان چیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی در یاسوج برگزار شد

کارگاه آموزشی تنظیم و تدوین خاطرات شفاهی در یاسوج برگزار شد