مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 بهمن 1398 ساعت 06:352020-01-24پزشكي

آب آشامیدنی باید به صورت بطری در مناطق سیل زده در اختیار مردم قرار بگیرد


مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداشت و مدیرکل دفتر کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت و درمان و آموزشی پزشکی گفت: تامین نیازهای بهداشتی مناطق سیل زده در اولویت کارهای نظارتی نیروهای بهداشتی است و باید در این مناطق آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار مردم قرار گیرد.

- ایسنا/هرمزگان مشاور معاون بهداشتی وزیر بهداشت و مدیرکل دفتر کاهش خطر و بلایا وزارت بهداشت و درمان و آموزشی پزشکی گفت: تامین نیازهای بهداشتی مناطق سیل زده در اولویت کارهای نظارتی نیروهای بهداشتی است و باید در این مناطق آب آشامیدنی به صورت بطری در اختیار مردم قرار گیرد.

دکتر مطلق روز گذشته(سوم بهمن کته) به همراه معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به مناطق سیل زده شهرستان جاسک، در جمع خبرنگاران افزود: اقدامات خوب و موثری در حوزه تامین سلامت در این شهرستان جهت سیل زدگان انجام شده است و جای تقدیر و تشکر دارد.

این مقام مسئول بیان کرد: بعد از وقوع سیل مشکلات جدیدی پیش روی ما خودنمایی می کند بنابراین نیاز است که قبل از وقوع معضل راه کارهای احتمالی برنامه ریزی کنیم تا در مواقع لزوم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: با کنترل توزیع آب، غذا و البسه باید هر کمپ یا چادر یک شهردار یا مسئول داشته باشد چون هرگونه ناهماهنگی و مشکلی ممکن است ارایه خدمت را دچار آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب آشامیدنی باید به صورت بطری در مناطق سیل زده در اختیار مردم قرار بگیرد

آب آشامیدنی باید به صورت بطری در مناطق سیل زده در اختیار مردم قرار بگیرد