مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 19:252020-01-23سياسي

قطع امید نواب آمریکا در منطقه با حمله به عین الاسد تکمیل شد


سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قطع امید نواب آمریکا در منطقه از جریان اسقاط پهپاد شروع و با حمله به عین الاسد تکمیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رمضان شریف پنجشنبه شب در مراسم یادواره 46 شهید و دو شهید گمنام محله پایین گنج افروز بابل با تسلیت و گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، شجاعت و ایثار در عرصه نبرد و رویارویی با دشمن را از ویژگی های برجسته این شهید والامقام برشمرد و گفت: تاکنون جز کوچکی از شخصیت حاج قاسم را دیدم و با آن آشنا شدیم.

وی با اظهار اینکه حاج قاسم، سرباز ولایت بوده است، ادامه داد: رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و یا دفاع از حرم با سردار سلیمانی بوده اند، بهتر ایشان را می شناسند و خداوند چنین عزتی به این سرباز ولایت داد که با شنیدن خبر شهادتش، رستاخیزی بی سابقه در جامعه ایجاد شده است.

سردار شریف با عنوان اینکه در پنج شهری که مردم پیکر مطهر سردار سلیمانی را تشییع کرده اند، بیش از 25 میلیون نفر در این آیین ها شرکت کرده بودند و شاهد تشییع باشکوه مردم استان های مختلف بودیم، گفت: همه اینها به برکت اخلاص این پاسدار ولایت حاصل شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خداوند می خواست نسل جدید یک نمونه از فرزندان امام و رهبری را به عنوان سمبل پاسدار نمونه ببینند و رفتار و عملکردش را در ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع امید نواب آمریکا در منطقه با حمله به عین الاسد تکمیل شد

قطع امید نواب آمریکا در منطقه با حمله به عین الاسد تکمیل شد