مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:462020-01-23سياسي

موسیقی قزوین در انتظار برداشتن گام های مثبت


محمدحسین اسماعیلی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با پیشکسوتان و فعالان موسیقی استان قزوین افزود: حلقه مفقوده در حوزه های مختلف به ویژه موسیقی، گفت و گو کردن است و باید تلاش کنیم تا این فرهنگ در جامعه شکل گرفته و تاثیرگذار باشد.

وی به راه اندازی اتاق فکر و شورای سیاستگذاری گفتمان های مستمر اشاره کرد و گفت: گفت و گو های مستمر می تواند تاثیرگذار بوده و بسیاری از سوء تفاهم ها را برطرف نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر لزوم توجه به مشورت و خرد جمعی گفت: اتخاذ تصمیم گیری های جمعی و گروهی باعث شفافیت و صداقت در کارها شده و موجب می شود هیچ ابهامی در ذهن باقی نماند.

وی استفاده از سلیقه ها را بسیار مهم برشمرد و افزود: انجمن ها باید بتوانند جذب حداکثری هنرمندان را در زیر مجموعه خود داشته باشند و زمینه لازم برای آن را فراهم کنند تا بتوانند از ظرفیت این سرمایه عظیم نهایت استفاده و بهره برداری را ببرند.

اسماعیلی سیاسی کاری و اعمال گرایشات سیاسی در انجام امور هنری را آفتی بسیار بزرگ دانست و یادآورشد: موسیقی ایرانی به عنوان یکی از شاخصه های اصیل فرهنگ ایران است و مطمئنا ما نسبت به موسیقی ایرانی برنامه ریزی های جدی تری داریم و در عین اینکه سایر موسیقی ها نیز برای ما مهم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی قزوین در انتظار برداشتن گام های مثبت

موسیقی قزوین در انتظار برداشتن گام های مثبت