مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:452020-01-23اجتماعي

گرفتار شدن مسافران در مرز تمرچین/وقوع کولاک همچنان ادامه دارد


هم اکنون کولاک شدید در مرز تمرچین ادامه دارد و در حال حاضر رانندگان کامیونهای حامل بار و مسافران در مرز تمرچین محصور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هم اکنون کولاک شدید سبب مسدود شدن مرز تمرچین شده و رانندگان بار و مسافران در میان برف و کولاک محصور شده اند.

این در حالی است که کولاک برف همچنان ادامه دارد و کار برای امدادگران سخت تر شده است و براساس گزارش اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، این روند طی روزهای آینده نیز ادامه می یابد.

امکان مانور برای دستگاه امدادرسان وجود ندارد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این خصوص گفت: با توجه به وقوع کولاک و تداوم این امر، امکان مانور دستگاه های امدادرسان در مرز تمرچین وجود ندارد.

ارسلان شکری با بیان اینکه تاکنون 300 نفر از کولاک نجات یافته اند، تصریح کرد: 100 نفر از این افراد در پایانه مرزی تمرچین و 200 نفر دیگر در شهر پیرانشهر اسکان داده شده اند.

وی با بیان اینکه طی روزهای اخیر هشدارهای لازم داده شده بود تا رانندگان به سمت مرزتمرچین تردد نداشته باشند، افزود: ارتش، سپاه، هلال احمر، مدیریت بحران و سایر نیروهای امدادی در مرز حضور دارند و نسبت به امدادرسانی اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرفتار شدن مسافران در مرز تمرچین/وقوع کولاک همچنان ادامه دارد

گرفتار شدن مسافران در مرز تمرچین/وقوع کولاک همچنان ادامه دارد