مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 17:362020-01-23سياسي

فرماندار آستارا مشارکت بانوان را در انتخابات خواستار شد


حسن رستم زاد روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون امور بانوان در فرمانداری آستارا اظهار کرد: بانوان باید با افزایش مشارکت سیاسی خود، در تصمیم گیری کلان جامعه نقش موثرتری ایفا کنند تا بخشی از سیاست گذاری های جامعه را به دست گیرند.

وی بیان کرد: اگر زنان خواهان استیفای حقوق خود و ارتقای جایگاهشان هستند باید حضور پررنگ تر و مطالبه گرایانه تر در جامعه داشته باشند و این هدف والا با مشارکت اندک محقق نمی شود.

وی اضافه کرد: مردم نشان داده اند که همواره پای انقلاب و نظام ایستاده اند و این بار هم با حضور حماسی خود به دنیا ثابت می کنند که پشتیبان و حامی انقلاب و ولایت فقیه هستند.

فرماندار آستارا گفت: وضعیت برخی آسیب ها از مرحله هشدار گذشته و به خطر و تهدید تبدیل شده است و باید برای پیشگیری و کاهش آسیب هایی نظیر اعتیاد و طلاق، برنامه ریزی منسجم صورت گیرد.

رستم زاد افزود: ارائه آموزش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید در مقاطع مختلف تحصیلی مورد توجه جدی قرار گیرد و نقش سازمان های مردم نهاد در این باره مهم است.

وی بیان کرد: برنامه های دهه فجر با مشارکت بانوان برگزار خواهد شد و دوره های مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه ای و سمن ها و تجلیل از بانوان نمونه حوزه های مختلف از جمله برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار آستارا مشارکت بانوان را در انتخابات خواستار شد

فرماندار آستارا مشارکت بانوان را در انتخابات خواستار شد