مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:452020-01-23سياسي

رودبار 75 درصد معادن گیلان را دارد


فرماندار رودبار رودبار را دومین شهرستان بزرگ گیلان بعد از رشت دانست و افزود: 75 درصد معادن گیلان در رودبار است و نیروگاه های آبی و بادی داریم و سدهای ما تامین کننده 75 درصد آب شرب استان است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودبار رودبار را دومین شهرستان بزرگ گیلان بعد از رشت دانست و افزود: 75 درصد معادن گیلان در رودبار است و نیروگاه های آبی و بادی داریم و سدهای ما تامین کننده 75 درصد آب شرب استان است.

محمدصالح ضیایی امروز سوم بهمن ماه در همایش انتخابات، بانوان و مشارکت حداکثری که در فرمانداری شهرستان رودبار برگزار شد، با اشاره به وسعت 2517 کیلومترمربعی شهرستان رودبار، اظهار کرد: شهرستان رودبار دارای هفت شهر، چهار بخش و 174 روستاست و همین پراکندگی خدمت رسانی را به همه نقاط ضعیف می کند.

وی رودبار را دومین شهرستان بزرگ گیلان بعد از رشت دانست و افزود: 75 درصد معادن گیلان در رودبار است و نیروگاه های آبی و بادی داریم و سدهای ما تامین کننده 75 درصد آب شرب استان است.

فرماندار رودبار با بیان اینکه 92 درصد ورودی خودروها به گیلان از شهرستان رودبار است، تصریح کرد: سال گذشته 39 میلیون نفر از مسافران گیلان از رودبار عبور کردند.

ضیایی حضور قومیت های گوناگون اعم از ترک و لر و تات و کرد و تالش و گیلک در رودبار را تداعی کننده ایران کوچک دانست و خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودبار 75 درصد معادن گیلان را دارد

رودبار 75 درصد معادن گیلان را دارد