مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 16:202020-01-23سياسي

تشکیل دولت در لبنان، شکستِ سیاست های آمریکا


شکل گیری دولت جدید در لبنان نشانه روشن و واضحی از شکست و ناکامی آمریکا در تحمیل شروط مورد نظر خود در این کشور است - به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم بزرگداشت فرمانده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که به همت جامعه زنان حزب الله و مجمع فرهنگی لبنان در جنوب بیروت برگزار شد، گفت: تشکیل دولت جدید به معنای بارقه امیدی برای لبنانی ها در خصوص جلوگیری از فروپاشی کشور و بررسی بحران ها است.

وی تاکید کرد: دولت جدیدی که افراد مخلص و وفادار به میهن تشکیل داده اند نخستین کابینه ای است که متشکل از افراد متخصص و غیر حزبی است.

اولویت دولت جدید توقف فروپاشی و کمک به حل بحران است از این رو تمام نیرو های سیاسی و هر شخص شریفی در این میهن که خواهان اصلاح است؛ باید به دولت فرصت دهد و برای موفقیت آن کمک کند.

این دولت با ارداه ملی پاک و به دور از دیکته های خارجی تشکیل شد.

شیخ نبیل قاووق با تاکید بر اینکه حزب الله لبنان تمام امکانات خود را برای موفقیت این دولت به کار خواهد گرفت و موفقیت آنرا، موفقیت تمام کشور قلمداد می کند، خطاب به دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور و دیوید شنگر معاون او در امور خاورمیانه و تمام آمریکایی ها گفت: این دولت نشانه آشکار و روشنی از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دولت در لبنان، شکستِ سیاست های آمریکا

تشکیل دولت در لبنان، شکستِ سیاست های آمریکا