مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23ورزشي

تیم بسکتبال شیمیدر، نیروی زمینی تهران را شکست داد


تیم شیمیدر قم در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان این شهر، در هر 4 کوارتِر با درخشش بازیکنان و حمایت هوادارانش در یک بازی نزدیک در مقابل حریف تهرانی خود توانست به پیروزی دست یابد.

تیم قم به ترتیب با حساب 19 بر 15، 40 بر 36 و 62 بر 48 در 3 کوارتر اول این بازی به پیروزی دست یافت و سرانجام در کوارتر چهارم توانست با حساب 86 بر 72 این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

در تیم سپیدپوش شیمیدر قم رافی دِروغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اجاقی، اصغر کاردوست، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم پور، محمد امین صداقت و آرِن داوودی به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.

شیمیدر در این هفته چند بازیکن خوب خود را به علت آسیب دیدگی و محرومیت به همراه نداشت.

در تیم آبی پوش نیروی زمینی تهران نیز شهریار قلی نژاد، مهدی کریمی، رسول محمدی، اشکان جعفری، محمدحسین ذاکری، مهدی قریشی، خشایار علی اکبری، علیرضا رستمی، رضا نادری، آرش بنی محمدی، علیرضا مرتضوی و سجاد قاسمی به سرمربیگری محمدمهدی ایزدپناه و سرپرستی شاهین عزیززاده قرار داشتند.

قضاوت این مسابقه را محسن روشن ضمیر، فرشاد هاشمی و علیرضا علی نیا برعهده داشتند و علی عبدی خانی ناظر این مسابقه بود و حدود 300 تن تماشاگر این بازی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم بسکتبال شیمیدر، نیروی زمینی تهران را شکست داد

تیم بسکتبال شیمیدر، نیروی زمینی تهران را شکست داد