مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 15:072020-01-23اقتصادي

تاخیر در بهره برداری یک طرح عمرانی فاروج به علت بوروکراسی اداری


مسعود صادق تیتکانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرمایه گذار برای اجرای این طرح وجود دارد و در حوزه شهرستان همه اقدامات انجام شده است اما بوروکراسی اداری در مرکز استان و دستگاه متولی مانع از تحقق پیگیری های سرمایه گذار شده است.

وی با اشاره به اینکه یک سال است که طرح استخر شنای فاروج برای بهره مندی از تبصره 19 قانون بودجه مصوب شده است بیان داشت: اما همچنان سرمایه گذار در انتظار تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان است.

صادق گفت: همیشه پهن کردن فرش قرمز برای سرمایه گذار مطرح می شود اما انگار در عمل در بعضی حوزه ها این اتفاق نمی افتد که استخر شنای فاروج هم مشمول این شرایط شده است.

کلنگ زنی این استخر که از آن به عنوان پیشرفته ترین استخر خراسان شمالی یاد می شد در فضایی به وسعت هزار و 150 مترمربع و با اعتبار اولیه 12 میلیارد ریال در سال 89 انجام و قرار بود در سال 91 به بهره برداری برسد.

قرار بود برای ساخت استخر فاروج 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات استان با مسوولیت اداره کل ورزش و جوانان استان هزینه شود و اگرچه مقرر شده بود این طرح در سال 91 به بهره برداری برسد اما با پایان این سال، نه تنها افتتاح نشد بلکه با پیشرفت 50 درصدی و بدهی به پیمانکاران، اجرای آن متوقف شد این روند در حالیست که از سال 93 این استخر جزو طرح هایی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در بهره برداری یک طرح عمرانی فاروج به علت بوروکراسی اداری

تاخیر در بهره برداری یک طرح عمرانی فاروج به علت بوروکراسی اداری