مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:302020-01-23اقتصادي

تاکید دادستان اصفهان بر تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولادی


دادستان اصفهان در بازدید از خط تولید ریل ملی ذوب آهن بر تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولادی استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛ دادستان اصفهان در بازدید از خط تولید ریل ملی در کارخانه ذوب آهن گفت: دستگاه قضایی در استان از همه توان و ظرفیت خود برای تامین به موقع مواد اولیه ،تولید و فروش محصولات کارخانه ذوب آهن در راستای رونق تولید و اشتغال پایدار حمایت خواهد کرد.

اصفهانی افزود: رویکرد دستگاه قضا در سال تولید ملی، حمایت از صنایع بزرگ و کوچک و رونق اشتغال و تولید در واحدهای صنعتی و تولید است.

مدیر عامل کارخانه ذوب آهن هم در این بازدید، صادارت محصولات این کارخانه را 30 درصد بیش از مدت مشابه پارسال بیان کرد و گفت: امید است با رفع مشکل قضایی ، سنگ آهن درشت دانه سنگان هر چه سریعتر به کارخانه ذوب آهن حمل شود.

منصور یزدی زاده همچنین با اشاره به رکورد تولید روزانه چدن در 9 ماهه امسال افزود: با تامین به موقع مواد اولیه به ویژه سنگ آهن ، این کارخانه در سال رونق تولید به ظرفیت اسمی خود نزدیک خواهد شد.

ذوب آهن اصفهان نخستین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت سه میلیون و 600 هزارتن فولاد ، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید دادستان اصفهان بر تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولادی

تاکید دادستان اصفهان بر تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع فولادی