مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 14:202020-01-23سياسي

فعالان اقتصادی به دنبال جلب توجه ها به سمت سیستان و بلوچستان اند


 فعالان اقتصادی در استان ها بسیج شدند که به بهانه سیل توجه ها را به سیستان و بلوچستان جلب و به مردم ستم دیده آن توجه کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: فعالان اقتصادی در استان ها بسیج شدند که به بهانه سیل توجه ها را به سیستان و بلوچستان جلب و به مردم ستم دیده آن توجه کنند.

غلامحسین شافعی امروز پنجشنبه 3 بهمن ماه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و اظهار تاسف نسبت به حادثه کرمان، سقوط هواپیما و سیل سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: شاید بیش از طول زندگی پربار شهید سلیمانی، رفتن ایشان اثرهای ماندگاری در این جامعه برجا گذاشت.

تنها در سال 57 چنین صحنه هایی را در جامعه دیدیم و اکنون پیر و جوان، زن و مرد، چپ و راست و مسلمان و غیر مسلمان خاطره انقلاب سال 57 را بار دیگر زنده کردند.

وی با بیان درخواستی از شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در ارتباط با حادثه سیل سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: سیستان و بلوچستان تاریخی را بر دوش می کشد و در طول تاریخ سیل زده بوده و مشکلاتی داشته است.

سیستان و بلوچستان در عقب ماندگی وصف ناپذیری به سر برده و علیرغم تلاش ها به دلیل عمیق بودن این عقب ماندگی ها اهالی این استان نتوانستند از یک زندگی معمولی برخوردار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان اقتصادی به دنبال جلب توجه ها به سمت سیستان و بلوچستان اند

فعالان اقتصادی به دنبال جلب توجه ها به سمت سیستان و بلوچستان اند