مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-23سياسي

سیاست دولت در طرح تحول، توسعه زیرساخت ها با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار است


یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در طرح تحول نظام سلامت، توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با تاکید بر مناطق کمتر توسعه یافته است.

- وزیر بهداشت گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در طرح تحول نظام سلامت، توسعه زیرساخت ها و فراهم کردن دسترسی عادلانه مردم به خدمات بهداشتی و درمانی با تاکید بر مناطق کمتر توسعه یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سعید نمکی در حاشیه افتتاح و بهره برداری از بیمارستان آفتاب هشتم شهرستان خور و بیابانک، اظهار داشت: یکی از اشتباهات ما این است که برخی از استانها مانند اصفهان را به عنوان منطقه برخوردار تلقی می کنیم در حالیکه در این استان، مناطقی مانند خور و بیابانک وجود دارد که از مناطق کمتر برخوردار و محروم کشور است.

وی افزود: خوشبختانه با همت همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و وزارت بهداشت و مسئولان محلی، بیمارستان آفتاب هشتم شهرستان خور و بیابانک با ظرفیت 32 تخت و ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم، ساخته و تکمیل شد و امسال 6 پزشک متخصص در رشته های مختلف از جمله داخلی، جراحی عمومی، اطفال و طب اورژانس برای این شهرستان اعزام شدند و قرار است که خدمات رادیولوژیست نیز ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دولت در طرح تحول، توسعه زیرساخت ها با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار است

سیاست دولت در طرح تحول، توسعه زیرساخت ها با تاکید بر مناطق کمتر برخوردار است