مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-23سياسي

عطر شهادت حاج قاسم سلیمانی در جهان طنین انداز شده است


سردار غلامرضا سلیمانی روز پنجشنبه در یادواره سرداران، امیران و یکهزار و 200 شهید عشایر استان کرمان در مصلی جیرفت اظهار داشت: این روزها فضای جهان اسلام از عطر شهادت سردار سلیمانی طنین انداز شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، افزود: در شرایطی شاهد پیروزی انقلاب به رهبری امام (ره) بودیم که همه گزارش ها حاکی از این بود که حکومت پهلوی شرایط مطلوبی برای ادامه حیات خود دارد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: 16 سازمان اطلاعاتی گزارش دادند که ایران به عنوان جزیره امن حفظ منافع آمریکا هیچ مشکلی ندارد ولی با رهبری امام خمینی با وجود ساواک و 60 هزار مستشار خارجی و درآمدهای نفتی، امام راحل بدون شلیک حتی یک گلوله به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: اگر در جریان انقلاب سلاحی به دست مردم افتاد به دلیل درگیری ها در درون ارتش بود ولی از طرف انقلاب هیچ گلوله ای شلیک نشد و ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با قدرت ایمان به پیروزی رسیدند.

سردار سلیمانی اضافه کرد: نخستین دستاورد انقلاب اسلامی پس از آزاد کردن ایران از سیطره نظام سلطه، بازیابی هویت ایرانی و اسلامی بود چون برای اولین بار بود فردی بدون اِعمال زور به پیروزی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطر شهادت حاج قاسم سلیمانی در جهان طنین انداز شده است

عطر شهادت حاج قاسم سلیمانی در جهان طنین انداز شده است