مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:252020-01-23اجتماعي

زمان برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد


هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: قرار بود که این المپیاد علمی هفتم بهمن ماه 1398 برگزار شود که به چهار روز بعد از آن (11 بهمن ماه) موکول شد.

وی افزود: دلیل تغییر زمان برگزاری این المپیاد علمی بارش برف و باران و کاهش شدید دمای هوا در روزهای اخیر در استان های جنوبی کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چنین تصمیمی از سوی مسؤولان مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش گرفته شده و در قالب یک بخشنامه به استان های جنوبی کشور از جمله این استان اعلام شد.

زارع پور عنوان کرد: پذیرفته شدگان مرحله نخست این المپیاد علمی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به مرحله دوم که نیمه دوم اردیبهشت ماه 1399 برگزار می شود، راه خواهند یافت.

وی ابراز داشت: این المپیاد علمی همه ساله با مشارکت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان کشور در 13 رشته برگزار می شود.

زارع پور گفت: این رشته ها شامل ادبی، جغرافیا، ریاضی، زیست شناسی، شیمی، فیزیک، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، علوم زمین شناسی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت پژوهشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

زمان برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی در کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد