مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-23اقتصادي

آخرین وضعیت شرکت های سود و زیان ده شستا


مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: در حال حاضر 30 هزار میلیارد تومان سرمایه ها و دارایی های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نسبت به اوایل سال افزایش یافته است و در مجموع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی قریب به 70 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد.

- مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) گفت: در حال حاضر 30 هزار میلیارد تومان سرمایه ها و دارایی های شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی نسبت به اوایل سال افزایش یافته است و در مجموع شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی قریب به 70 هزار میلیارد تومان سرمایه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رضوانی فر در اولین گردهمایی بسیجیان شستا با محوریت بهره گیری از توان داخلی در ارتقای سازمانی اظهار کرد: قطعاً با همت بسیجی می توان در یک مدت کوتاه اقدام های بزرگی انجام داد.

وی بیان داشت: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی 187 شرکت را مدیریت می کند و 80 شرکت آن در داخل بورس است و 87 شرکت غیرمدیریتی دارند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی گفت: ما در سال مالی منتهی به 31 خرداد 98 سود عملیاتی تلفیقی 10 هزار میلیارد تومان بوده است که در سال قبل مالی آن 3200 میلیارد تومان محاسبه شده بود و نسبت به سال قبل رشد 213 درصدی را تجربه کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت شرکت های سود و زیان ده شستا

آخرین وضعیت شرکت های سود و زیان ده شستا