مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-23اقتصادي

خسارات سنگین برف و باران به تأسیسات برقی لرستان/ برق 119 روستا قطع است


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به خسارات بارش سنگین برف و باران به تأسیسات و شبکه های توزیع برق استان، گفت: در حال حاضر 119 روستای استان دچار قطعی کامل و یا بخشی برق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فریدون خودنیا ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان، اظهار کرد: با توجه به افزایش مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی، گاز نیروهای تولید برق در کشور قطع شده و در حال حاضر از ذخیره های گازوییل استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دو نیروگاه کشور هم اکنون از مدار خارج شده و در تأمین برق مردم وزارت نیرو و شرکت توانیر با مشکل مواجه شدند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان بر مدیریت بهینه مصرف برای تأمین برق مردم تأکید و تصریح کرد: در صورت قطع برق، تأمین آب شرب بسیاری از شهرها که از پمپاژ مستقیم استفاده می کنند، نیز دچار مشکل می شوند.

خودنیا بیان داشت: از این رو از شهروندان درخواست می شود که در مصرف گاز صرفه جویی کرده تا بتوان گاز را به نیروگاه های تولید برق رساند و در جهت تأمین برق با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به خسارات بارش سنگین برف و باران به تأسیسات و شبکه های توزیع برق استان، بیان داشت: در حال حاضر 119 روستای استان دچار قطعی کامل و یا بخشی برق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارات سنگین برف و باران به تأسیسات برقی لرستان/ برق 119 روستا قطع است

خسارات سنگین برف و باران به تأسیسات برقی لرستان/ برق 119 روستا قطع است