مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-23بين الملل

مورالس پایان دوره ریاست جمهوری اش را در تبعید جشن گرفت


رییس جمهوری سابق بولیوی که به دنبال رهبری و هدایت حزبش برای پیروزی در انتخابات آتی کشورش است، جشنی را به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری اش در حالی که در تبعید خودخواسته در بوئنوس آیرس به سر می برد، - رییس جمهوری سابق بولیوی که به دنبال رهبری و هدایت حزبش برای پیروزی در انتخابات آتی کشورش است، جشنی را به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری اش در حالی که در تبعید خودخواسته در بوئنوس آیرس به سر می برد، برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اوو مورالس، رییس جمهوری سابق بولیوی پس از استعفا از ریاست جمهوری به دنبال اعتراضات گسترده در داخل کشورش، در حال حاضر در آرژانتین پناهنده شده است.

وی در جریان سخنرانی در مقابل یک جمعیت هزاران نفری در یکی از ورزشگاه های پایتخت آرژانتین تأکید کرد که در انتخابات اکتبر 2019 میلادی بولیوی پیروز شده بود و به سیاست هایش به عنوان رییس جمهوری از جمله ملی کردن منابع طبیعی بولیوی افتخار کرد.

مورالس که نزدیک به 14 سال رهبری بولیوی را به عهده داشت، گفت: این یک راه آسان نبوده و باید گفت که یک تغییر اساسی لازم و ضروری است.

وی افزود: من از حضار در این رویداد مهم که سالروز 14 سالگی دولت چند ملیتی بولیوی است به خاطر همراهی من و رها نکردن من تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورالس پایان دوره ریاست جمهوری اش را در تبعید جشن گرفت

مورالس پایان دوره ریاست جمهوری اش را در تبعید جشن گرفت