مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-23حوادث

سارقان و قاچاقچیان در دام پلیس/ مردم مراقب اموال خود باشند


در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی از جمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، در روزهای گذشته شهرهای چهارمحال و بختیاری شاهد حوادث و رخدادهایی ازجمله دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، کشف کالای قاچاق، مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن و .

بودند که در ادامه مروری بر این حوادث و رخدادها داریم.

مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در بروجن محمد حیدری از مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در شهر بروجن خبر داد و گفت: این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با آمبولانس به بیمارستان ولیعصر بروجن منتقل شدند.

  دستگیری 4 سارق با 6 فقره سرقت در چهارمحال و بختیاری فضل الله برزویی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، احشام، داخل خودرو و کش روی رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان، قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان های شهرکرد، بروجن و کوهرنگ با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم بجا مانده در صحنه های سرقت موفق شدند 4 سارق را دستگیر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان و قاچاقچیان در دام پلیس/ مردم مراقب اموال خود باشند

سارقان و قاچاقچیان در دام پلیس/ مردم مراقب اموال خود باشند