مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:552020-01-23اقتصادي

مقابل صادرات نیستیم


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش دولتی مقابل صادرات نیست، گفت: برای رفع بروکراسی پیش روی صادرات تلاش می کنیم، اما شرایط اقتصادی دشوار کشور اجازه برخی اقدامات را نمی دهد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بخش دولتی مقابل صادرات نیست، گفت: برای رفع بروکراسی پیش روی صادرات تلاش می کنیم، اما شرایط اقتصادی دشوار کشور اجازه برخی اقدامات را نمی دهد.

هوشنگ بازوند در مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان کرمانشاه که امروز (سوم بهمن) برگزار شد، با بیان اینکه بخش دولتی به هیچ عنوان در مقابل صادرات نیست، گفت: اینگونه نیست که دولت نخواهند برای تسهیل گری شرایط صادرات کاری انجام دهد، اما شرایط دشوار اقتصادی کشور کمی کار را سخت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازوند ادامه داد: ما هم از بروکراسی سر راه صادرات نگرانیم، اما در برخی زمینه ها واقعا با توجه به شرایط سخت اقتصادی نمی توان اصلاحات چندانی انجام داد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط تحریم و اینکه دشمن به عنوان یک ترورریست اقتصادی تمام گلوگاه های کشور را رصد کرده و بنگاه های مالی را هدف می گیرد که منجر به افزایش تورم و .

شده، اظهار کرد: در چنین شرایطی امکان تک رقمی کردن سود تسهیلات بانکی و بسیاری از اقدامات دیگر نیست و اینطور نیست که مجموعه مدیریت مالی کشور نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل صادرات نیستیم

مقابل صادرات نیستیم