مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-23فناوري

ارتقای زندگی در روستاها اقدامی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان است


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه خدمات مخابراتی در روستای دولاب از توابع شهرستان سنندج، گفت: ارتقای زندگی در روستاها اقدامی دیگر جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است که اینترنت پرسرعت به عنوان ابزار آگاهی روستانشینان از بازارهای .

- ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه خدمات مخابراتی در روستای دولاب از توابع شهرستان سنندج، گفت: ارتقای زندگی در روستاها اقدامی دیگر جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است که اینترنت پرسرعت به عنوان ابزار آگاهی روستانشینان از بازارهای داخلی و بین المللی در این خصوص نقش بسزایی دارد.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه اینترنت پرسرعت یکی از زیرساخت های لازم برای راه اندازی کسب وکارهای کوچک وخانگی، توسعه اقتصادی در روستا، رونق صنعت گردشگری، ارتقاء سطح آگاهی عمومی و تخصصی شهروندان و مشتریان به شمار می رود، اظهار کرد: با هدف تحقق مطالبات مشتریان از خدمات مخابراتی و رعایت اصل مشتری مداری زیرساخت های لازم و برای بهره مند شدن مشتریان از این خدمات در روستای دولاب نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: ارتقای زندگی در روستاها اقدامی دیگر جهت جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است که اینترنت پرسرعت به عنوان ابزار آگاهی روستانشینان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای زندگی در روستاها اقدامی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان است

ارتقای زندگی در روستاها اقدامی برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان است