مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 07:162020-01-23بين الملل

چین و پاکستان سنگ اندازی آمریکا در روابط تجاری را محکوم کردند


سفارت چین در پاکستان تداوم سنگ اندازی آمریکا را در روابط تجاری اسلام آباد و پکن محکوم کرد - از اسلام آباد، شبکه خبری جیو نیوز اعلام کرد: سفارت چین در پاکستان در بیانیه ای، ادامه دخالت های آمریکا در روابط تجاری چین و پاکستان و سخنان مداخله جویانه آلیس ولز معاون وزیر خارجه آمریکا در جریان سفر به پاکستان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: پاکستان و چین به خوبی از منافع خود در کریدور اقتصادی سی پک آگاه و مطمئن هستند و به خوبی می دانند مداخله جویی آمریکا در روابط تجاری اقتصادی کشور های منطقه صرفا در راستای تحقق اهداف اقتصادی واشنگتن بوده و این کشور تنها به منافع خود فکر می کند.

این بیانیه همچنین اظهارات معاون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر قرار داشتن پیمانکاران کریدور اقتصادی سی پک در فهرست سیاه بین المللی را رد و تصریح کرد: پکن و اسلام آباد به هیچ کشوری اجازه دخالت در مناسبات تجاری خود را نخواهند داد.

یادآوری می شود.

دولت آمریکا که به تازگی تلاش کرده بود به کریدور اقتصادی مشترک چین و پاکستان ضربه بزند، این بار در جریان سفر آلیس ولز معاون وزیر امور خارجه این کشور به پاکستان، از اسلام آباد خواست در پیشبرد این طرح اقتصادی تجدیدنظر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و پاکستان سنگ اندازی آمریکا در روابط تجاری را محکوم کردند

چین و پاکستان سنگ اندازی آمریکا در روابط تجاری را محکوم کردند