مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 05:252020-01-23اقتصادي

13 طرح عمرانی عشایری استان سمنان دهه فجر افتتاح می شود


مراد خادم روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: از مجموع 13 طرح عمرانی آماده بهره برداری در دهه فجر امسال 12 طرح در زمینه آبرسانی و یک طرح در زمینه تامین علوفه است.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای اجرای طرح های عمرانی در حوزه امور عشایری در استان سمنان از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است.

وی بیان کرد: برای افتتاح 12 طرح عمرانی در زمینه آبرسانی به عشایر استان سمنان 6 میلیارد و 38 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان خاطرنشان کرد: طرح های عمرانی در زمینه آبرسانی به عشایر در سراسر استان اجرا شده ولی بیشترین تعداد اجرای طرح های آبرسانی مربوط به شهرستان میامی است.

خادم تصریح کرد: کارخانه تولید خوراک دام در مهدیشهر یک طرح در زمینه تامین خوراک دام عشایر و آماده بهره برداری در دهه فجر امسال است که سالانه تولید 20 هزار تن خوراک دام و پنج نوع کنستانتره تولید می کند که راه اندازی این واحد تولیدی نقش مهمی در رفع دغدغه عشایر و دامداران استان سمنان در زمینه تامین علوفه دارد.

مدیرکل امور عشایری استان سمنان اضافه کرد: کارخانه تولید خوراک دام در مهدیشهر برای 6 نفر به صورت مستقیم و 20 نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 طرح عمرانی عشایری استان سمنان دهه فجر افتتاح می شود

13 طرح عمرانی عشایری استان سمنان دهه فجر افتتاح می شود