مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 03:552020-01-23سياسي

شهید سردار سلیمانی همچون شهید نواب صفوی در جبهه مقاومت بود


شهید  حاج قاسم سلیمانی در تداوم راه شهید نواب با همان روحیه و شور انقلابی معبر های منطقه را با مجاهدت های جبهه مقاومت گشود.

- مرکز مازندران، سی و هشتمین یادواره شهدای فداییان اسلام شهید نواب صفوی و یاران صدیقش و بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی مهندس و شهدای محور مقاومت در مسجد جامع قائم شهر برگزار شد.

رییس شورای سیاستگزای ائمه جمعه کشور در یادواره شهید نواب صفوی و یاران شهیدش در جمعیت فداییان اسلام در قائم شهر گفت: شهید نواب صفوی از پیشگامان نهضت اسلامی و پیشاهنگ جهاد وشهادت بود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود: این شهید انقلابی، معبر آزادی ، استقلال و استقرار حاکمیت نظام اسلامی را گشود.

او با بیان اینکه راه شهید نواب صفوی با رهبری های امام خمینی (ره) تدوام یافت و نظام جمهوری اسلامی پایه ریزی شد، گفت: این نهضت با رهبری های مقام عظمای ولایت حضرت ایت الله خامنه ای تداوم یافت.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور افزود: شهید نواب صفوی برابر استبداد، استعمار و دیکتاتور ستمشاهی یک دهه قیام و مبارزه کرد و با استقامت و اقدام مسلحانه خود و یارانش در جمعیت فداییان اسلام، اتحاد و برادری را بین مسلمانان ایران و جهان برای حاکمیت اسلام فراهم کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سردار سلیمانی همچون شهید نواب صفوی در جبهه مقاومت بود

شهید سردار سلیمانی همچون شهید نواب صفوی در جبهه مقاومت بود