مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 03:452020-01-23سياسي

مسئولان برای بازگرداندن شرایط به روال عادی تلاش کنند


استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ کرامت مردم و پاسخگویی به مطالبات به حق آنان گفت: تلاش و همت همه مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی بایستی بر بازگرداندن شرایط به روال عادی زندگی مردم متمرکز باشد و زیر ساخت های کشاورزی از جمله زمین های آسیب دیده، - چاه های کشاورزی و کانال های آب لایروبی و اصلاح شود.

احمد علی موهبتی در جلسه شورای اداری شهرستان دلگان افزود: برای حفظ فرهنگ غنی و تاریخی استان، نیازمند کار و تلاش بی وقفه و رونق تولید هستیم، زیرا باوجود ظرفیتهای بی نظیر بخش کشاورزی از جمله نخیلات خرما؛ متاسفانه شغل های کاذب و ناپایدار کار و تلاش کشاورزان را تحت الشعاع قرار داده، بنابر این این می طلبد با تلاش و کوشش و رونق تولید به عزت و کرامت مردم توجه شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر کشور ما مورد تهاجم فرهنگی بیگانگان قرار دارد و دشمن در اتفاقاتی از جمله سیل تلاش می کند رفتارهای ناهنجار را رسانه ای کند لذا باید مراقب باشیم فرهنگ غنی این مردم که صبوری، مقاومت، فداکاری، مرزداری، گذشت، ایثار و غیرت است در این حوزه به مخاطره نیفتد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: یکی از نکات مثبت وقوع این سیلاب، حضور خیرین و فعالین اجتماعی و فرهنگی سراسر کشور در این مناطق است که برقراری ارتباطات دوسویه این افراد با مردم فرهنگ مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای بازگرداندن شرایط به روال عادی تلاش کنند

مسئولان برای بازگرداندن شرایط به روال عادی تلاش کنند