مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 01:452020-01-22اقتصادي

پیش بینی بازار بورس در ماههای آینده


شرایط بازارهای مختلف از جمله ارز، طلا و مسکن باعث شده سرمایه گذاران از بازار سرمایه استقبال بیشتری کنند و نقدینگی ها به سمت این بازار برود و درنتیجه شاخص کل آن صعودی شود.

- شرایط بازارهای مختلف از جمله ارز، طلا و مسکن باعث شده سرمایه گذاران از بازار سرمایه استقبال بیشتری کنند و نقدینگی ها به سمت این بازار برود و درنتیجه شاخص کل آن صعودی شود.

در این بین برخی از تحلیل گران بازارا بر این باورند که دامنه این صعود تا آخر پاییز سال آینده ادامه دارد و برخی دیگر نیز می گویند باید تحلیل های بازارهای مالی عمق بیشتری پیدا کند؛ چراکه ممکن است تحولاتی رخ دهد که روند صعودی بازار را معکوس کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های گذشته شاخص بورس بارها رکورد شکست و در جدیدترین رکورد خود در روز شنبه، شاخص کل مرز 400 هزار واحد را هم رد کرد.

در این میان برخی کارشناسان به قیمت دلار و فلزات در سال آینده اشاره کرده و می گویند با توجه به نرخ دلار و رشد 10 درصدی قیمت فلزات جهانی، شاخص کل تا پایان بهار سال آینده می تواند به 470 هزار واحد هم برسد که 30 هزار واحد این عدد از محل سود تخمینی شرکت ها برای سال 1398 است؛ بنابراین شاخص 420 هزار واحدی برای امسال حباب نیست.

این درحالی است که برخی دیگر نیز بر این باورند که این روند ممکن است متاثر از تحولات مختلف معکوس شود؛ بنابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بازار بورس در ماههای آینده

پیش بینی بازار بورس در ماههای آینده