مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 22:102020-01-22سياسي

نگاهی به ابعاد و اثرات پاسخ موشکی ایران به دشمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه ی 27 دی ماه 1398 با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به آمریکایی ها در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، - دنیای امروز هژمونی مسلط آمریکا را در مقام ابرقدرتی بلامنازع آنچنان پذیرفته است که اندک مخالفتی با سیاست رسمی آمریکا از سوی دولت های جهان را حتی در قاب خیال تحلیل گران سپهر سیاست نمی نشاند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، رهبر انقلاب اسلامی در خطبه های نماز جمعه ی 27 دی ماه 1398 با اشاره به پاسخ موشکی سپاه پاسداران به آمریکایی ها در پی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرمودند: این ضربه ی به آمریکا بود.

البتّه ضربه ی نظامی بود، ضربه ی مؤثّر نظامی بود امّا مهم تر و بالاتر از ضربه ی نظامی، ضربه ی حیثیّتی بود، ضربه به هیبت ابرقدرتیِ آمریکا بود.

پایگاه اطلاه رسانی KHAMENEI.

IR ابعاد و زوایای این فراز از سخنان حضرت آیت الله خامنه ای را در یادداشتی به قلم آقای دکتر محمد عبداللهی پژوهشگر و تحلیل گر سیاسی مورد واکاوی و تحلیل قرار داده است.

رهبر انقلاب اسلامی در این خطبه های نماز جمعه 27 دی یک کلان روایت بسیار جامع از وقایعی که طی مدت دو هفته ی اخیر بر کشور گذشته بود را بیان کردند تا اذهان را از جزیی نگری به کل نگری و از تاکتیک به راهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به ابعاد و اثرات پاسخ موشکی ایران به دشمن

نگاهی به ابعاد و اثرات پاسخ موشکی ایران به دشمن