مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 21:072020-01-22اقتصادي

سیل تاثیری بر حضور گردشگران در سیستان و بلوچستان نداشته است


علیرضا جلالزایی عصر چهارشنبه در نخستین نشست اتاق فکر صنعت گردشگری سیستان و بلوچستان که با حضور اساتید و فعالان گردشگری استان برگزار شد، اظهار داشت: امکان سنجی برای صدور موافقت اصولی به طرح های ساخت تاسیسات و امکانات گردشگری تنها باید از سوی اداره کل میراث فرهنگی انجام شود اما برخی مواقع شاهد ناهماهنگی هایی از سوی دستگاه های دیگر هستیم.

وی گفت: 2 رویداد مهم از سیستان و بلوچستان در تقویم رویدادهای ملی گردشگری کشور ثبت شده که برگزاری همایش فرهنگ ساحل نشینان از 14 تا 18 بهمن ماه جاری با حضور هفت استان دارای ساحل و سه استان غیر ساحلی شامل خراسان جنوبی، یزد و کرمان در چابهار و دیگری نشست وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند در این استان است که با برنامه ریزی صورت گرفته برای نخستین بار در سال 99 برگزار خواهد شد و امیدواریم این اجلاس شرایط خوبی را در سیستان و بلوچستان ایجاد کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: اساتید و فعالان گردشگری سفیران خوبی هستند تا مطالبات این حوزه را منتقل کرده و با همکاری لازم زمینه توسعه گردشگری در این استان را فراهم کنند.

وی بیان کرد: سمن های زیادی در سیستان و بلوچستان وجود دارد اما در حوزه گردشگری تاکنون کمتر به این مساله توجه شده به همین سبب اداره کل میراث فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل تاثیری بر حضور گردشگران در سیستان و بلوچستان نداشته است

سیل تاثیری بر حضور گردشگران در سیستان و بلوچستان نداشته است