مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 20:302020-01-22اجتماعي

تربیت در تدوین طرح ارتقابخشی به شاخص های آموزش و پرورش ضروری است


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: ما انتظار داریم که در تدوین این طرح نیازهای حوزه های تربیتی و پرورشی نیز دیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی عصر چهارشنبه در کارگروه ارتقا بخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان که در مجموعه فرهنگی فجر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: این کارگروه در آموزش و پرورش استان خوزستان به عنوان اولین استان در سطح کشور با هدف رسیدن به یک الگوی توسعه ای راه اندازی شده است و لازم است در آموزش و پرورش سایر نقاط کشور نیز بسط داده شود.

وی با تأکید بر اهمیت استان خوزستان به عنوان یکی از استان های مهم در کشور تصریح کرد: این گام از خوزستان آغاز شده است و یک فرصت استثنایی را از این جهت برای این استان فراهم کرده است که باید قدر دانسته شود.

کاظمی گفت: آموزش و پرورش خوزستان شایستگی این را دارد که از نظر شاخص های آموزشی در جایگاه برتر کشوری قرار بگیرد و ما از وقوع اتفاقات خوب در این استان استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه برای تدوین طرح ارتقا بخشی به شاخص های آموزش و پرورش خوزستان نباید از پرداختن به شاخص های فرهنگی و تربیتی غافل شد، عنوان کرد: اگر قرار باشد شاهد اتفاق مثبتی در حوزه ارتقای شاخص ها باشیم باید نوع نگاه ما تحقق تربیت تمام ساحتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت در تدوین طرح ارتقابخشی به شاخص های آموزش و پرورش ضروری است

تربیت در تدوین طرح ارتقابخشی به شاخص های آموزش و پرورش ضروری است