مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 17:082020-01-22سياسي

آیین گرامیداشت آیت الله محلاتی در خرم آباد برگزار شد


دبیر شورای فرهنگی و ستاد عالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور عصر چهارشنبه در این جلسه به بیان زوایای مختلف زندگی این عالم ربانی پرداخت و گفت: آیت الله محلاتی از یاران باوفا و شاگردان حضرت امام(ره) و از قدیمی ترین دوستان ایشان بود.

حجت الاسلام صادق شهرابی ادامه داد: مسئوولیت های مختلف وی در دوران رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، نشان از اعتماد و دوستی عمیق با رهبر انقلاب می باشد.

وی با بیان اینکه پرداختن به مسائل علمی از دغدغه های همیشگی این دانشمند بزرگ بود اظهار داشت: ایشان مولف، محقق و مترجم بیش از 100 عنوان کتاب ارزشمند بود و تاثیر فعالیت های وی بر جامعه علمی کشور بر کسی پوشیده نیست.

شهرابی اظهار داشت: این مجاهد نستوه در تمام مدت خدمت خود به وضعیت محرومان توجه زیادی داشت به طوریکه پس از شکل گیری حساب 100امام مرتب در جلسات شورای مرکزی حضور داشت و در واقع یکی از رموز موفقیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به برکت وجود ایشان بود.

وی در ادامه به بیان دیگر خصوصیات اخلاقی آیت الله محلاتی پرداخت و گفت: هدایت و ارتباط تنگاتنگ با مردم، جلوگیری از اسراف و استفاده صحیح از اموال دولتی و همچنین حساسیت ویژه نسبت به قیامت و روز حسابرسی از خصوصیات بارز این دانشمند فرزانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت آیت الله محلاتی در خرم آباد برگزار شد

آیین گرامیداشت آیت الله محلاتی در خرم آباد برگزار شد