موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق - آناهيتا همتي - كاپيتان استقلال - مستمري مددجويان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - شوراي نگهبان - كاراته دختران - بازسازي خود - مهرعلي باران - مشيرغفاري - بريل امبولو - ارزشمندترين بازيكنان جهان - افزايش ظرفيت خوابگاه - يك بام و دو هوا - دوچرخه سواري دختران - فدراسيون شطرنج - سامانه فارس من - آيت الله حسين وحيد خراساني - ابتلاي 20 نفر به كرونا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 16:502020-01-22اقتصادي

4 میلیون کانادایی برای تامین غذا با مشکل مواجه هستند


نتایج یک مطالعه نشان می دهد افراد زیادی در کشورهای ثروتمند بر اثر گرسنگی جان خود را از دست می دهند؛ در کانادا 4 میلیون نفر برای تامین غذای کافی با مشکل مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که افراد زیادی در کشورهای ثروتمند بر اثر گرسنگی جان خود را از دست می دهند؛ کانادایی هایی که نمی توانند از عهده خرید غذای روزانه خود برآیند، به احتمال زیاد در جوانی جان خود را از دست می دهند.

مطالعه ای که بر روی بیش از نیم میلیون بزرگسال کانادایی انجام شده است نشان می دهد گرسنگی بر افزایش مرگ ومیر از تمام انواع عوامل مرگ، به جز سرطان، تأثیر مستقیم دارد.

در این مقاله که در مجله اتحادیه درمانی کانادا منتشر شده، آمده است: احتمال کشته شدن افرادی که با مشکلات شدیدی برای یافتن غذای کافی مواجه هستند از بیماری های عفونی، زخم های غیر عمدی و خودکشی 2 برابر افرادی است که با مشکلات گرسنگی روبرو نشده اند.

فی من، مؤلف اصلی مقاله، که دانش پژوه فوق دکتری در دانشگاه تورنتوی کانادا است، در مصاحبه با مؤسسه تامپسون رویترز گفت: ما عوامل مرگ ومیر جهان سومی را در یک کشور جهان اول کشف کرده ایم.

او گفت: کانادایی هایی که امنیت غذایی ندارند با مشکلاتی مانند عفونت و مسمومیت دارو روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیون کانادایی برای تامین غذا با مشکل مواجه هستند

4 میلیون کانادایی برای تامین غذا با مشکل مواجه هستند