مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:552020-01-22پزشكي

عملکرد مسئولان در میزان افسردگی مردم بسیار مؤثر است


فوق تخصص روانپزشک با اشاره به این که عملکرد مسئولان در میزان افسردگی مردم بسیار مؤثر است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات مربوط به سبک زندگی افراد ریشه در بیماری های رفتاری و روانی آن ها دارد که در دوره کودکی و نوجوانی درمان نشده اند.

- دکتر حسین فاکر در گفتگو با ایسنا با بیان این که بیماری افسردگی در جامعه لزوماً ارتباطی با سطح معیشت و مباحث اقتصادی ندارد، اظهار کرد: البته شرایط نامساعد اقتصادی در تشدید افسردگی مؤثر است اما این طور نیست که بگوییم جوامع ثروتمند و دارای رفاه اقتصادی، مستثنی از این مشکل هستند، بلکه اتفاقاً کشورهای حوزه اسکاندیناوی مثل فنلاند و نروژ و سوئد و .

در این زمینه دچار مشکل جدی هستند.

وی افزود: از سویی برخلاف آن چه گاه گفته می شود در کشوری که دچار جنگ است، افسردگی کمتر است، چرا که معمولاً انگیزه های افراد در جنگ زیادتر می شود و به همان نسبت افسردگی نیز کاهش می یابد.

وی همچنین با اشاره به این که افسردگی با برخی از حوادث زندگی نسبت معکوس دارد، هر چند که بعضی مسایل همچون استرس ها می تواند باعث تشدید افسردگی شود، گفت: در همین روزهای اخیر و پس از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، برخی افراد به بنده مراجعه کرده و گفته اند که پس از این قضیه دچار نگرانی و اضطراب شده اند مبنی که اگر آمریکا حمله کند، چه کس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد مسئولان در میزان افسردگی مردم بسیار مؤثر است

عملکرد مسئولان در میزان افسردگی مردم بسیار مؤثر است