مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 15:162020-01-22سياسي

نبود مهارت مشکل اصلی جوانان در بازار کار است


امیر سعید اثنی عشری عصر چهارشنبه در دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای اظهار داشت: امروزه آموزش های مهارتی به عنوان یکی از ارکان اصلی توسعه کشورها مورد توجه کشورهای در حال توسعه قرار گرفته است.

وی افزود: نیروهای مسلح نیز در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب به ایجاد قرارگاه مهارت آموزی با هدف ارایه آموزش های مهارتی به سربازان اقدام کرده تا آنان بتوانند پس از پایان خدمت دوره ضرورت با مهارت کسب شده توانایی ورود به بازار کار را داشته باشند.

وی افزود : در سایه همکاری تعامل و همکاری بین لشکر 28 پیاده ارتش جمهوری اسلامی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای کردستان کارگاه های آموزشی مجهزی در پادگان های این نیرو ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان نیز در این دیدار اظهار داشت : این اداره کل در راستای ارایه آموزش های مهارتی به سربازان توانسته با برپایی تیم های سیار در پادگان های استان نسبت به ارایه آموزش های مهارتی به سربازان را ایجاد کند.

سید جمیل احمدی با بیان اینکه این کارگاه ها هم اکنون در پادگان های نیروهای مسلح مستقر در کردستان شامل لشکر 28 پیاده کردستان، حضرت رسول اکرم (ص) سپاه بیت المقدس و نیروی انتظامی این استان دایر شده است افزود: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود 2 طرفه را نقطه عطفی در راستای ارایه آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مهارت مشکل اصلی جوانان در بازار کار است

نبود مهارت مشکل اصلی جوانان در بازار کار است